Oldal: 1 / 1

Re: Nem sikerült a szerverhez csatlakozni

HozzászólásElküldve: 2023.06.17. 19:37
Szerző: aspius
aspius írta:Sziasztok!

Tegnap vettem észre, hogy a szkennelés nagyon hosszú időt vesz igénybe és gyakorlatilag eredmény nélkül (az új filmek/sorozatok, nem lettek társítva, sőt a sorozatoknál mintha újra kezdte volna az egész szkennelést), amikor pedig próbálnám a társításokat kezelni, ott ahol nem talált semmit, a találati lista teljesen üres, + amikor próbálom az imdb -s kereséssel megkeresni a filmet/sorozatot akkor meg azt írja hogy:"Nem sikerült a szerverhez csatlakozni; Ellenőrizd az internetkapcsolatot!" - természetesen a DUNE HD PRO Pro 4KII internet kapcsolata rendben van mivel más alkalmazások tökéletesen működnek.

Feltételezem, hogy a DUNE saját szervereivel lehet a probléma ahová a filmes/sorozatos infót gyűjtik.

Találkozott bárki hasonló jelenséggel?

üdv
aspius


már rendben van

Re: Nem sikerült a szerverhez csatlakozni

HozzászólásElküldve: 2023.06.17. 10:44
Szerző: aspius
realbox írta:Sziasztok!

Én is ezt tapasztaltam már tegnap este. Működik a net kapcsolatom.
Remélem hamar kijavítják a hibát.

Üdv!

Köszi a gyors visszajelzést.

Re: Nem sikerült a szerverhez csatlakozni

HozzászólásElküldve: 2023.06.17. 09:08
Szerző: realbox
Sziasztok!

Én is ezt tapasztaltam már tegnap este. Működik a net kapcsolatom.
Remélem hamar kijavítják a hibát.

Üdv!

Nem sikerült a szerverhez csatlakozni

HozzászólásElküldve: 2023.06.17. 09:04
Szerző: aspius
Sziasztok!

Tegnap vettem észre, hogy a szkennelés nagyon hosszú időt vesz igénybe és gyakorlatilag eredmény nélkül (az új filmek/sorozatok, nem lettek társítva, sőt a sorozatoknál mintha újra kezdte volna az egész szkennelést), amikor pedig próbálnám a társításokat kezelni, ott ahol nem talált semmit, a találati lista teljesen üres, + amikor próbálom az imdb -s kereséssel megkeresni a filmet/sorozatot akkor meg azt írja hogy:"Nem sikerült a szerverhez csatlakozni; Ellenőrizd az internetkapcsolatot!" - természetesen a DUNE HD PRO Pro 4KII internet kapcsolata rendben van mivel más alkalmazások tökéletesen működnek.

Feltételezem, hogy a DUNE saját szervereivel lehet a probléma ahová a filmes/sorozatos infót gyűjtik.

Találkozott bárki hasonló jelenséggel?

üdv
aspius