Hang késés HDMI OUT (Audio Only) kimeneten keresztül

Olyan kérdések helye, amelyek a Max 4K egyedi hardverével függhetnek össze, tehát nem pl. a lejátszás közben történő dolgokkal, mivel az minden Realtek-es Dune HD modellt egyformán érint a közös szoftver miatt.

Re: Hang késés HDMI OUT (Audio Only) kimeneten keresztül

HozzászólásSzerző: Rolibratyo » 2020.01.29. 15:53

Jelenleg épp nálam vendégeskedik az egyik korábbi lejátszóm a szintén külön HDMI OUT - Audio Only kimenettel rendelkező Egreat A11.
Azzal nem tapasztalok késést a hangnál a képhez képest ha képet és a hangot külön-külön HDMI kábelen csatlakoztatom.
Rolibratyo
 
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2011.11.18. 18:29

Re: Hang késés HDMI OUT (Audio Only) kimeneten keresztül

HozzászólásSzerző: Kyle » 2020.01.28. 16:28

Rolibratyo írta:...A lejátszás elindításakor kb. 3-5 másodpercet késik a hang (tehát elindul a lejátszás, kép van, de a hang csak később csatlakozik)...

Nem vagyok benne biztos, hogy ez nem az erősítőn múlik (milyen gyorsan azonosítja a hangformátumot), de kipróbáljuk a miénkkel.
Dune-HD.hu adminisztrátor – Szemetek, kicsinálták Kenny-t!
Avatar
Kyle
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3368
Csatlakozott: 2010.04.15. 23:13
Tartózkodási hely: South Park

Hang késés HDMI OUT (Audio Only) kimeneten keresztül

HozzászólásSzerző: Rolibratyo » 2020.01.28. 14:48

Sziasztok!

A legjobb kép és hangminőség elérése érdekében a képet és a hangot külön-külön HDMI kábelen csatlakoztatom a házimozi processzorba és a megjelenítőbe.
(Ez is egy fő szempont volt a készülék megvásárlásakor, hogy rendelkezzen a fenti lehetőséggel.)

A lejátszás elindításakor kb. 3-5 másodpercet késik a hang (tehát elindul a lejátszás, kép van, de a hang csak később csatlakozik)
Bosszantó jelenség főleg ha rövid filmrészleteket szeretnék egy mappából egymás után lejátszani, de ugyanez a fennáll, ha menüvel rendelkező Blu-ray DEMO lemezekről indítok el rövid video fájlokat.

A készüléket mindig a legfrissebb firmware-rel használom.

A fenti probléma megoldásában kérném segítségeteket, illetve ha a jelenlegi firmware mellett nem megoldható, akkor a hiba / hiányosság jelzését a gyártó felé.

Előre is köszönöm
Rolibratyo
 
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2011.11.18. 18:29


Vissza: Max 4K specifikus kérdések

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég